Forum www.artemisfowldrugi.fora.pl Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Regulamin

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.artemisfowldrugi.fora.pl Strona Główna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Arty
Administrator



Dołączył: 26 Gru 2010
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siedlce
Płeć: Artemis

PostWysłany: Nie 23:12, 26 Gru 2010    Temat postu: Regulamin

REGULAMIN WWW.ARTEMISFOWLDRUGI.FORA.PL

1. Na forum panuje wolność słowa, ale z poszanowaniem godności każdego z użytkowników. Zakaz wyśmiewania i obrażania innych użytkowników.

2. Zakaz używania wulgaryzmów. Dbamy o czystość i poprawność wypowiedzi.

3. Wypowiedzi należy formułować w sposób zwięzły i przejrzysty oraz przestrzegać zasad ortografii i interpunkcji.

4. Forum nie jest śmietnikiem – jeśli Twoja wypowiedź niczego nowego nie wniesie do dyskusji, powstrzymaj się od pisania "Właśnie", "Zgadzam się", "Wróćmy do tematu" itp. jako pojedynczych postów. Post powinien zawierać co najmniej 3 słowa. Zakaz wpisywania jedynie emota (rozwieję wątpliwości - 3 emotki to nie są, niestety, 3 słowa).

5. Nie pisz posta pod postem, używaj opcji „Edycja”. Forum służy do dyskusji, a nie nabijania postów i zdobywania kolejnych rang.

6. Swoje wypowiedzi umieszczaj w odpowiednim temacie. Jeśli nie znajdziesz odpowiedniego, możesz stworzyć nowy temat lub napisać swój post w Hydeparku lub w wątku powiązanym.

7. Pamiętaj, że PISANIE WIELKIMI LITERAMI jest dozwolone tylko w przypadku zamieszczania ważnych informacji, wpisywania tytułów etc.
Jeśli chcesz coś wyszczególnić użyj opcji pogrubienia czcionki lub wykrzyknika.

8. Jeśli Twój post nieczego nie wnosi, bądź też dany temat jest dawno nieporuszany, Admin ma prawo bezkarnie usuwać posty. Proszę nie mieć pretensji, jeśli przez to spadnie Ci ranga, nie to się liczy na forum.

9. Ciekawostki, informacje, zdjęcia, filmy itp. wstawiaj do odpowiedniego tematu, zawsze podając źródło (link do strony etc.).

10. Nowi użytkownicy są proszeni o przeczytanie regulaminu, zanim zaczną się udzielać na forum.

11. Wszelkie treści o charakterze spamu są zabronione i będą natychmiast usuwane, a użytkownik otrzyma ostrzeżenie, w wyjątkowych przypadkach zostanie zablokowany.

12. Niedozwolone jest wykorzystywanie avatarów i bannerów innych użytkowników bez ich zgody. Najlepiej by było, gdyby avki w ogóle się nie powtarzały, bo to jest mylące.

13. Każdorazowe niezastosowanie się do punktów 2. i 3. grozi upomnieniem. Dwa upomnienia -> ostrzeżenie.
Nagminne niestosowanie się do pozostałych punktów grozi wstawieniem ostrzeżenia.

14. Niedozwolone jest posiadanie na forum więcej niż jednego konta. Osoby, które założą więcej kont, dostają ostrzeżenie, a wszystkie konta oprócz głównego zostaną usunięte.

15. Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmiany lub usunięcia z forum dowolnego postu gdy narusza on którekolwiek z zasad tego regulaminu. Każda ingerencja moderatora w post użytkownika musi być oznaczona innym kolorem czcionki i jego skrótowym podpisem pod postem.

16. Użytkownicy forum, którzy w procesie rejestracji podali nieprawdziwe dane, bądź dane te są nieaktualne (np. nieaktywny adres e-mail) oraz użytkownicy nie posiadający na koncie żadnego postu, mogą zostać zablokowani lub w specjalnych przypadkach usunięci z forum bez ostrzeżenia.

17. Administratorzy forum (Arty) oraz podlegli im moderatorzy nie mają obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum, nawet jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie.

18. Posty traktujące o sprawach nie dotyczących ogółu należy kierować na konta prywatne za pomocą wiadomości PW.

19. Użytkownik, który otrzyma maksymalną ilość ostrzeżeń (tj. 5 ostrzeżeń) zostanie zablokowany na określony czas lub w wyjątkowych sytuacjach usunięty z forum.

20. W niektórych tematach, np. informującym o aktualnościach na forum (przykładowo "Ortografia", "REGULAMIN") użytkownicy nie powinni pisać zbyt wielu postów, aby każdy od razu widział wyraźnie ważną informację, w innym przypadku Administratorzy mogą je usuwać.

21. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.


22. Administracja ma prawo do zmiany powyższego regulaminu. O każdorazowej zmianie regulaminu użytkownicy będą informowani poprzez ogłoszenia w wątku "Informacje".

źródło : www.percyjackson.fora.pl


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arty dnia Wto 11:31, 28 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.artemisfowldrugi.fora.pl Strona Główna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group

Theme xand created by spleen & Programosy.
Regulamin